Bewertungen von You-yi Appingedam
Neue Beurteilungen
Patricia Swart
Eten was prima, op tijd bezorgd. Gratis drankje was helaas niet meegeleverd
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Elly
Eten altijd prima vooral de koe loe kai is lekker mmm
Chantal
Kroepoek was slof terwijl er voor betaald is en het was niet goedkoop
Ruth
Alles wat gebakken was was helaas heel erg slap geworden: de ebi tempura, speenvarken en voor de kids hadden we patatjes mee besteld maar die waren echt zo droog en hard als rubber. De bami, nasi en het gerecht met kip waren goed op smaak en lekker!
Hilda
AJRollema
Heerlijk gegeten
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Westrup
Prima zoals altijd
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Jannie bos
Het eten was geweldig voor een goede prijs, graag iets meer aan de bezorgtijd denken, maar het is ook allemaal druk tegen die tijd, alle begrip voor
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Derk
Nassi met Foeyonghai was prima. De loempia was waterig, smakeloos en slapen en dat was bij de vorige levering ook al zo. Heel jammer.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
René
Erg lekker met verse ingrediënten.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Esmee
Ik heb 2 uur gewacht op mijn bestelling terwijl ik 12 minuten verderop woon. Geen belletje of excuses of iets ter compensatie. Nooit meer dus.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Jacob
Het eten was heerlijk, en ondanks de drukte door de stadloop op tijd bezorgd. Een dikke pluim, ga zo door.
Bas Bouwmeester
Eten zoals altijd prima Bezorging qua bezorger en tijd uitstekend echter als je voor meer dan 100 eurobesteld vindt ik het schandalig dat daar nog bezorgkosten bijkomen, jullie zijn al de duurste qua eten en normaal zou zijn een grans van 35 of 50 euro en een bezorgstraal
Henriette
De sushi was heerlijk. We hebben echt genoten. Het zou perfect geweest zijn als de bezorging niet een heel uur op zich had laten wachten. Het gezellige etentje vanwege ons 40 jarig huwelijk liep zowel beetje spaak. Jammer, volgende keer halen we het zelf op. Tis een luxe probleem.
Dorien
Teerling
Vroeg besteld, op de minuut bezorgd. Altijd goede kwaliteit en service een aanrader !!
Liesje wever
Het was erg lekker
Pellink
Alles was naar tevredenheid
Daniel
Pas na 2 en half uur bezorgd, niet echt warm meer en eten smaakte ook niet meer zoals we gewend zijn.. snachts beide ziek geworden van het eten
C.van Dam
Altijd zeer tevreden, maar nu half uur te laat gevolg het eten was koud.
Kornelia van der Woude
deze keer niet tevreden. te laat, lauw en vet. jammer.
Wilfred
Altijd heerlijk!Ga zo door, dankjewel.
G bos
KEES Van rietschoten
Gert Jan Nijburg
Smit
Heerlijk was het maar moet niet duurder worden ?
Frauke knip
Het varkensvlees was beetje hard maar de rest was lekker van smaak
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Kwint
Wat wat later maar wel warm
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Willem westrup
Freddy Perdok
Vriendelijke mensen en lekker eten.
Gerda
Het was zo als altijd weer lekker en heel veel. Jammer deze keer dat bij het maandmenu de loempia's in het zelfde bakje zaten als de saté. Daar hebben we niet van kunnen genieten, loempia met satésaus is niet lekker.
Michiel Mud
De beste Chinees uit de regio Eemsdelta!
San
Eten was een beetje koud, en vlees was erg jard
Johnny
Zoals gewoonlijk lekker gegeten. Deze keer stond de bestelling waarschijnlijk te vroeg klaar. Het eten was daardoor helaas lauw.
Gini
Heerlijk gegeten , veel , goed warm/ heet nog Klantvriendelijk
RH
Was op tijd. Goed warm eten en smaakte heerlijk!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
R
Echt lekker
RV
Vrijdagavond besteld. Deze keer Anneke bezorging en goed warm! Zoals altijd goede kwaliteit.
M
Elle
Het was heerlijk echt heerlijk en bezorging ook geweldig . Volgende keer weer .!
Sylvia
Keurig bezorgd op de afgesproken tijd.. het eten was heerlijk.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Dana
Altijd vriendelijk en snel!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Kees Werbata
Had caave Kroepoek bestelt, dat was slof, even gebeld en er werd ditekt nieuwe bezorgd, top. Maar de foe yung hai, smaakte wederom verbrand.
Jennie blaauw westerkamp
Alles was op tijd binnen goede service
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
F.J.Koning
Sushi was heerlijk, omdat de sushirijst gaar is De tiepanyaki met bamis was ook smaakvol
Peter
Zeer goed zoals altijd. Heerlijk eten voor een schappelijke prijs. Op tijd bezorgd door een uiterst vriendelijke bezorger. Ik raad het zeker aan..
Marije Pieterman
Het was weer erg lekker, bedankt. En ook een snelle bezorging. De sushi lijkt wel steeds beter te worden!
Maarten
Goed en veel eten, dit is onze vast chinees
Annet
Altijd lekker, voorheen kwam er ook nog een drankje bij maar die zit er niet meer bij.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
deWeerd
Super snel klaar
Henk Schoeman
Gebakken speenvarken met bami, heerlijk gegeten en een grote portie vlees
Anoniem
Was veel eerder dan afgesproken en zoals altijd heerlijk gegeten .
Smit
Heerlijk gegeten top
Janny
Duurde wel lang voor dat het eten bezorgd werd
Pellink
Zeer vriendelijke bezorger, altijd vrolijk. Alleen de stokjes saté steken uit, dus slechte deksel afsluiting, resultaat deel van verpakking zit onder de pindasaus. Lijkt niet zo fris. Dus langere verpakking of kortere satéstokjes toepassen.
Kuper
Het was heerlijk en henoeg
Fester van der Molen
Alles goed en lekker en op tijd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Yvet
Het was echt lekker
Schipper
Kornelia van der Woude
de vegetarische loempia's waren lauw deze keer, en de bezorging was later, dan ik gevraagd had. maar verder smaakte het prima.
Linda
Het was heerlijk,netjes geleverd alleen de saus van de foeyonghai was wel erg dun net soep
Hendrik
2euro bij betalen voor kerriepoeder niet normaal toch
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Aron
Hartjes
Op tijd bezorgt en het was heerlijk.
E.Lakamp
Het eten was mooi op tijd maar dat is bij ons vaak zo dat het op tijd aan komt . En het eten was heerlijk en lekker warm . Echt een aanrader .! You-Yi tot de volgende keer .! 😊
Rick
Altijd op tijd en super lekker eten!
OdH
Het was weer prima in orde,lekker gegeten.
Bart
Was wel lekker naar vond het wel een beetje stom op de wedsite staat dat een bak sushi 14 euro is en bij afrekenen €14,10 en bij de kassa is het €14,20 dus dat vind ik wel jammer dat dat er bij komt
Teerling
Altijd keurig optijd, zelfs in het "buiten gebied". En prima kwaliteit. Een aanrader
Richard
Zeer lekker
Gina bos
Tiepan is heerlijk...maar er miste deze keer 1 garnaal. 3 in plaats van normaal 4.
S
Snel bezorgt en verse sushi. Dikke prima
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Peter
Zoals altijd geweldig. Excellente bezorging.. 🤗
Wim
Weer heerlijk gegeten. het vlees was heerlijk geroosterd. En de bezorging was precies op tijd. Top.
K
Kuper
Lekker en snelle bezorging
Janny
Ben zeer tevreden
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Stijn
Zeer snel bezorgd en eten was weer top zoals altijd👌🏻
Me
Lekker als altijd, goeie servvice
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Brouwer
Het eten is altijd heerlijk helaas is de kroepoek vaak slap of niet erbij geleverd terwijl we het wel bestellen. Dat is wel een puntje van aandacht in verhouding van alle heerlijke gerechten
Jan
Top. Lekker eten. Leuke vlotte bezorgster
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Lier
Hallo Na lange tijd niks bij jullie besteld te hebben omdat er wel es wat aan mankeerde, toch maar weer een keer gedaan . Alleen hellaas niet alles gekregen. Hadden nr 191 besteld en dan als keuze babi ketjap maar deze niet gekregen en ook was de sate niet heel warm en over de kroepoek maar te zwijgen . Jammer !! Voor de rest was het eten wel goed en lekker. Mvg
Corrie
Gadt
Gebakken banaan zat onder de pindasaus. Misschien sate en gebakken banaan apart verpakken
Luuk
Complimenten voor het eten, en de bezorger
Smit
Heerlijk gegeten top en hoop dat de kleine blij is met zijn kado👍
Helen Hansen-postma
Zeer tevreden eten was heerlijk
Roelie Schipper
Zoals altijd was het weer heerlijk!!
Kiel
Heerlijke gerechten zoals altijd
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Ellie
Prima eten en snelle levering
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Jakolien
Smit
Heerlijk gegeten helemaal top Youri is een aanrader
Kornelia van der Woude
zoals altijd zeer tevreden.
Angela Hovenga
We hadden koe Loo yok besteld en dit konden we niet eten het was aangebrand en keihard
Kuper
Heerlijk gegeten
A.Th. Mulder
Bestelling was wel wat lang onderweg.
Wil
Prima klaargemaakt en ook tijdig bezorgd!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Mevr. A.A.Hazenhoek Wiersema
De gerechten waren niet warm genoeg. Dus na het opscheppen op het bord,heel snel afgekoeld.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Marc Roelfsema
Snelle bezorging en goed eten
Peter
Het eten was lekker ook lekker warm