Beoordelingen van You-yi Appingedam

Recente recensies

5.0
Pauwels
3 juni 2026
Olaf
3 juni 2026

Het was weer heerlijk en goed op tijd bezorgd!

Kiel
2 juni 2026

Het was lekker zoals altijd

Richard
1 juni 2026

Heerlijk weer gegeten. De bezorger was iets later maar dat mag de pret niet drukken. Tot volgende keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pellink
31 mei 2026

Deksels van de doosjes lekken wel vaak, zodat alles onder de saus zit. Dus of de deksels beter sluiten of misschien betere kwaliteit doosjes aanschaffen.

Kornelia van der Woude
31 mei 2026

heerlijk gegeten,

Marinus Kammenga
31 mei 2026

Normaal altijd zeer tevreden geweest over het eten bij deze chinees, Helaas is het nu al een paar keer voor gekomen dat het eten bijna 3 kwartier tot een uur te laat kwam en vandaag weer 3 kwartier te laat, Helaas was de kibbeling voor mijn dochtertje koud en was het net of het de doos ingegooid was want het lag overal Inc de saus. Babi pangang was aan de harde kant, pindasaus en saté niet wat we gewent zijn en de saté Stokjes apart van smaak, ook was de ku you luk niet erg lekker dit keer. Helaas een minne recensie dit keer hopelijk veranderd de kwaliteit snel naar beter maar helaas zullen we hier momenteel als vaste klant niet snel weer bestellen eerst .

Cees Kuiper
29 mei 2026

Op tijd geleverd en nog goed op temperatuur

Kornelia van der Woude
29 mei 2026

het was in een woord, heerlijk.

Jonker
26 mei 2026

Heerlijk vers eten en ruim vvoldoende.

Wil van der Werf
24 mei 2026

Heerlijke gerechten en nagenoeg op tijd bezorgd! Prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kuper
24 mei 2026

Sneller dan was aangegeven en eten was weer voortreffelijk. Aardige bezorger

Reinhardt
23 mei 2026

Bezorging 20 minuten te laat, Kwaliteit van maaltijd kan beter,

Martin
21 mei 2026

Eten netjes op tijd, eten smaakte wel maar de bestelling klopte niet. Andere keren was het wel goed.

S.Zandberg
20 mei 2026

Besteld om 17:39 met als tijd “zo snel mogelijk “. Verwachte bezorgtijd toen 18:40. Het werd uiteindelijk, na bellen, 19:30!

Kornelia van der Woude
18 mei 2026

heerlijk gegeten, in elk opzicht. en op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Teerling
16 mei 2026

Prima

Werbata
15 mei 2026

Wij vinden u de beste chinees in de omgeving. Maar dit keer hebben we toch wat opmerkingen, allereerst kwam het eten om 19.15 terwijl we 18.45 hadden bestelt. Kan gebeuren, maar het eten was niet heel warm. En nu voor de derde keer smaakte de foe yung hai, licht aangebrand.

Kruizinga
15 mei 2026

Keurig op de tijd die we gevraagd hadden. Bij het openen van de tas zat alles onder de sate saus omdat een deksel er niet goed op zat. Ook het kroepoek was helemaal stuk, een zak chips zn stukken waren nog groter. Eten was verder wel lekker

Lakamp
14 mei 2026

Heerlijk

Linda Wilmink
14 mei 2026

Helaas waren de garnalen in de suchi nog grotendeels rauw maar gelukkig krijg ik ze bij een volgende bestelling gratis

H
11 mei 2026

Na een uur wachten wel heerlijk gegeten

Bosman
11 mei 2026

Gewoon weer super goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
11 mei 2026

Zoals altijd fantastisch. Keurig op tijd bezorgd door een vriendelijke bezorger..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.
10 mei 2026

Eten voor 17.30 uur besteld om af te halen. Dochter gaat het ophalen heeft gewoon bijna 1 uur lang staan wachten voordat het eten klaar was. Het was uiteindelijk 18.25 uur voordat ze het eten gekregen heeft. Geen excuses gekregen. INFORMEER JE GASTEN als het langer duurt, 15 min. extra wachten oke maar dit is niet normaal.

Pellink
9 mei 2026

Bezorging 25 minuten later dan afgesproken en daardoor niet al te warm meer. Was erg jammer, misschien inpakken in zilverfolie?

Ronan De noord
9 mei 2026

Als ik bestel geef ik hun ruim de tijd ik bestel om 18:00 krijg me eten pas om 19:00 slechte bezorging eten is wel super komt nooit koud aan

KEES Van rietschoten
9 mei 2026
Alex
7 mei 2026

Heerlijke sushi, op de afgesproken tijd opgehaald.

dronkers
6 mei 2026

bezorging was op de afgesproken tijd. kwaliteit van het eten was geweldig.

Kiel
4 mei 2026

Het was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A van dijk
2 mei 2026

Altijd lekker maar nasi was koud.zijn wij niet gewend geef toch 5 sterren

P
2 mei 2026

Lekker eten en lekker warm

Herman
1 mei 2026

Weer heerlijke sushi en snel bezorgt

Teerling
30 april 2026

Snel geleverd door een vriendelijke bezorzorger. Kwaliteit zoals altijd uitstekend. Een aanrader!

Ellie
30 april 2026

Als het later komt graag een melding

Hartjes
26 april 2026

1 uur en drie kwartier later bezorgt dan besteld......

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Taeko
26 april 2026
Kornelia van der Woude
26 april 2026

het was heerlijk, goed van temperatuur en vriendelijke bezorging.

Kuiper
24 april 2026

De nasi met saté was erg lekker en de sushi was weer vers en heerlijk.

Bert
23 april 2026

Eten was lekker, maar gratis drinken was er niet bij.

Meggy Lennaerts
20 april 2026

Was heerlijk!

Kuup
20 april 2026

Het was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.woldendorp
17 april 2026

Lekker eten

Alex
12 april 2026

Zondag besteld en op de juiste tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jannet Tap
12 april 2026

Het was heerlijk,mooi op tijd,vriendelijke bezorger,lekker gegeten, bedankt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marcel
12 april 2026

Weer heerlijk en ruim voldoende. Keurig op de afgesproken tijd👌

Klaas
11 april 2026

Weer super En op tijd

prins
11 april 2026
Bas Bouwmeester
10 april 2026

Het smaakt anders dan enders en het was weer lauw, kon meteen de magnatron in. Het is allemaal wel eens beter geweest

JMH
10 april 2026

Was weer heerlijk!

Alie van Kammen
9 april 2026
Ton
5 april 2026

Het is me nu een paar keer overkomen dat mijn afhaal bestelling al klaar stond terwijl ik bijna 7 a 10 minuten eerder af kwam halen dan de geplande tijd.... Gevolg: Een maaltijd die niet recent uit de pan komt en dus al niet meer warm is...? You-yi: Snelheid, veel en als t maar uitgeleverd wordt..... Dat is niet t belangrijkste. Aandacht voor 'lekker bereiden' en een 'lekkere eet beleving....." En dan thuis genieten... Dat willen wij graag!! En als dat een paar euro meer kost...No Problem!!

Bergen
5 april 2026

Kwartier te laat, en eten was niet echt heel heet meer , smaak was goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

DF
4 april 2026

Heerlijk eten, en snel bezorgd

Willem westrup 8o
2 april 2026
Hanneke Knibbe LOCOmotion
1 april 2026

Helaas zat de pindasaus er niet bij, die is wel betaald: zie bon.... Verder was het erg lekker. Groet Hanneke Knibbee

Pellink
30 maart 2026

Over algemeen eten keurig op tijd bezorgd. Laatste keer 25 min. later dan gevraagd, daardoor eten niet zo warm meer, jammer maar in de magnetron gedaan. Normaal. 👍

Rona
30 maart 2026

Was weer heerlijk en super snel geleverd! De lekkerste loempia’s in de omgeving🍀

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
30 maart 2026

Perfect, zoals altijd..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edens
28 maart 2026
Mo
28 maart 2026

2 uur wachten op ons eten zonder enig bericht en geen excuus van de bezorger... het eten was lekker daar was niets op aan te merken

Landman
28 maart 2026

Heerlijke sushi en ik ga zeker weer heen alleen de bezorgtijd was wat lang, 1,5 uur. Volgende keer ga ik het zelf ophalen denk ik.

A van dijk
28 maart 2026

Zoals altijd super

Elly
27 maart 2026

Heerlijk gegeten en vriendelijke man die eten kwam brengen

Henk Schoeman
25 maart 2026

Bami met speenvarken, heel erg lekker. Bami met heel veel ei, fantastisch.

Gert Jan Nijburg
23 maart 2026
Marcel Stoppels
23 maart 2026

Top

Yvonne
23 maart 2026

Sneller bezorgd dan in de mail stond. 😊

Alex
22 maart 2026

Wederom heerlijk gegeten en de bestelling was keurig op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter ausema
20 maart 2026

Als we wat bij jullie bestellen is het altijd een half uur tot drie kwartier te laat, en dan komt de bezorger er altijd met een smoes dat er wat stuk of wat ook maar.

bronsema
15 maart 2026

Half uur te laat tegenwoordig geen gratis cola mee

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John Bolt
14 maart 2026

De porties waren groot en van de bekende kwaliteit. Aanrader!

Wilma
13 maart 2026

Heerlijke sushi. Makkelijk te bestellen, snel klaar en heerlijk van smaak.

Wim
13 maart 2026

Heerlijk gegeten. Prima bereid. Bezorging precies volgens afspraak. Top

George Dikkeboom
9 maart 2026

Heerlijk gegeten ! En bestelling was nog voor afgesproken tijd beschikbaar

Marja Meijer Kugel
9 maart 2026

Heerlijk gegeten en mooi op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
9 maart 2026

Alle bakjes zaten onder de kerriesaus. Het eten was niet warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Medendorp-Kooymans
8 maart 2026
Jip
7 maart 2026

Heerlijk gegeten, hoeveelheid ruim voldoende,

Chris
5 maart 2026

Grote porties. Lekkere maaltijd. Goede prijs en altijd op tijd klaar. Vriendelijk personeel.

John
4 maart 2026

Bestelling niet volledig afgeleverd. Miste de sushischotel. Na 2x bellen werd het alsnog afgeleverd.

Tanja Vortman
4 maart 2026
Smit
3 maart 2026

Had wel pindasaus besteld maar niet gekregen verder top heerlijk

G
2 maart 2026

Helaas, na jaren met volle tevredenheid wordt het laatste jaar steeds slechter. Kwaliteit van het eten is beduidend minder, bezorgen is ver beneden peil. (laatste 3 keer op een normale zondag 3 kwartier tot een uur later). Eten koud. Niet bereikbaar. Besloten niks meer te bestellen scheelt gauw 50 tot 60 euro voor ons, soms maandelijks.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rona
1 maart 2026

Heerlijke sushi en nasi. Snel gebracht! We hebben er van genoten

Maria stolp
28 februari 2026
Grieteke van Weerden
27 februari 2026

Goede kwaliteit, grote porties. Aflevering was bijna een uur te laat.

Janna Van dijk
27 februari 2026

U eten was bedorven..vooral de miehoen..ben er goed ziek van geweest en ben nog ziek 🤮.het was slijmerig en het stonk..dus u begrijpt dat ik mijn geld terug wil en dat ik verdere stappen onderneem..als ik bedorven eten krijg dan doet u het vaker.u mag nee u moet contract met mij opnemen..

R
27 februari 2026

Eten was zeer goed; Tjap Tjoy met garnalen en 3 soorten sushi. Op donderdag om 14:00 besteld voor bezorging 19:00, maar pas rond 19:25 bezorgd.

Henk Schoeman
26 februari 2026

Heerlijk gegeten, grote portie geroosterd speenvarken

Michiel D
26 februari 2026
Ellie
22 februari 2026

Levering zou om half 6 maar werd uiteindelijk kwart over 6

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M.D
22 februari 2026

Loempia koud en de vulling had een onaangename geur. Geroosterde speenvarken was hard en zout. Kortom is het zo de biobak in gegaan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nieborg
22 februari 2026

Het vocht van de tjaptoy was erg waterig. En het bakje van de ste en rendang was gaan lekken. Alles zat er onder. Was niet fijn

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pieter
22 februari 2026

Het eten was smaakvol, de foejong hai echt super lekker!! We komen terug.

Speelman
21 februari 2026

Wij hebben een tijdje geen eten bij jullie besteld, maar we vonden het niet de kwaliteit wat we gewend waren. De bezorging was prima, over de tijd viel wel wat te zeggen. Zo snel mogelijk of de eerst bezorgtijd, dus dan nemen wij aan dat het niet heel veel later komt dan de eerste te kiezen bezorgtijd, maar daar zat wel 3 kwartier verschol tussen.

Anoniem
20 februari 2026

Alweer helaas veel te vroeg bezorgd. We hebben een paar dagen van te voren besteld om 18.30 uur. Om 9 over 5 ( staat op camera) was de bezorger er al. Nog niet alle mensen die kwamen eten waren er, waardoor we hebben gewacht en het eten deels al was afgekoeld. Heel zonde!

Bijlholt
20 februari 2026

Goed veel en lekker eten

corien
20 februari 2026

De soep was goed heet perfect De gebakken banaan was koud en niet gaar. De rest van het eten was lauw Gratis drankje: zat er niet bij.